W przypadku zamówienia powyżej 160 zł dodajemy oryginalny prezent | W przypadku zamówienia powyżej 180 zł dostawa z Packetą za darmo
Darmowa dostawa
Zapakuj do zestawu
Koszyk Zavrieť Menu

jeszcze tylko 180,00 zł a otrzymasz darmową dostawę

Darmowa dostawa
Ikona menu Menu Ikona strony głównej Strona główna Ikona produktów Produkty Ikona użycia Zastosowanie Ikona koszyka Koszyk 0 Ikona konta klienta Konto
Včielka bublina

Zwroty, wymiana i reklamacje

Pomyliłem/am się przy zamawianiu produktu
Šipka

Jeśli zamówiłeś/aś niewłaściwy produkt, napisz do nas e-mail na adres ahoj@waxopack.pl, podając numer zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, bez problemu wymienimy produkt. Gdyby towar został już wysłany, możesz odesłać go do nas wraz z prośbą o wymianę.

Czy mogę zwrócić otwarty towar?
Šipka

Jeśli kupisz u nas jakikolwiek produkt i nie będzie Ci się podobać, możesz nam go odesłać nieużywany w ciągu 30 dni kalendarzowych. Towar musi być kompletny, nieuszkodzony, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu, nadający się do dalszej sprzedaży. Koszty zwrotu towaru ponosi klient. Do przesyłki dołącz wypełniony: formularz zwrotu towaru (można go pobrać klikając na ten link).

 

Czy mogę zwrócić używany produkt?
Šipka

Jeśli nie jesteś zadowolony/a z produktu, którego już zacząłeś/aś używać, daj nam o tym znać, a spróbujemy znaleźć wspólne rozwiązanie.

 

Potrzebujesz porady?
Šipka

Napisz do nas na adres ahoj@waxopack.pl, a chętnie Ci pomożemy.

Reklamacja

Otrzymałem/am uszkodzoną lub niekompletną przesyłkę
Šipka

Czasem zdarza się, że w całym procesie popełniamy błędy – jesteśmy tylko ludźmi. Wiemy, że czekałeś/aś na swój produkt, dlatego napisz do nas e-mail na adres ahoj@waxopack.pl, podając numer zamówienia, opis i zdjęcie przesyłki. W tytule e-maila wpisz „Uszkodzony produkt i numer zamówienia”. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i bezzwłocznie wyślemy brakujący lub właściwy produkt na nasz koszt. Możemy też zwrócić Ci pieniądze.

 

 

Otrzymałem/am uszkodzony produkt
Šipka

Spory z firmą kurierską zostaw nam. W takim przypadku napisz do nas e-mail jak najszybciej na adres ahoj@waxopack.pl, podając numer zamówienia, opis i zdjęcie uszkodzenia. Jeśli wada da się usunąć, zostanie ona bezpłatnie i niezwłocznie naprawiona na nasz koszt. W przypadku, gdy wady nie da się usunąć, wyślemy Ci nowy produkt.

 

 

Zwrot w ciągu 14 dni
Šipka

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, nawet bez podania przyczyny. Produkty możesz zwrócić w następujący sposób: Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy. Dane potrzebne do wypełnienia znajdziesz na fakturze. Przywróć towar do pierwotnego stanu (najlepiej zapakuj go w oryginalne opakowanie) i dokładnie go zabezpiecz, aby uniknąć uszkodzenia w transporcie. Na przesyłce napisz „Zwrot w ciągu 14 dni Waxopack”. Do przesyłki dołącz podpisany formularz odstąpienia od umowy i fakturę.

 

Do kiedy zwrócimy pieniądze?
Šipka

Pieniądze zostaną przelane na Twoje konto bankowe najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, ale nie wcześniej niż po otrzymaniu zwróconego towaru (lub po tym, jak udowodnisz, że zwrócony towar został do nas wysłany). Koszty zwrotu towaru ponosi w tym przypadku kupujący.

Zniżka - 15% na wszystkie opakowania i torby

Dołącz do społeczności včelobal. Newsletterów nie wysyłamy często, ale kiedy już, to o nowościach i akcjach, które są warte uwagi.

Včielka popup
Včielka popup
Včielka
Darček