W przypadku zamówienia powyżej 160 zł dodajemy oryginalny prezent | W przypadku zamówienia powyżej 180 zł dostawa z Packetą za darmo
Darmowa dostawa
Zapakuj do zestawu
Koszyk Zavrieť Menu

jeszcze tylko 180,00 zł a otrzymasz darmową dostawę

Darmowa dostawa
Ikona menu Menu Ikona strony głównej Strona główna Ikona produktów Produkty Ikona użycia Zastosowanie Ikona koszyka Koszyk 0 Ikona konta klienta Konto

Ogólne warunki handlowe

Postanowienia wstępne

Niniejsze ogólne warunki handlowe (zwane dalej „OWH”) regulują prawa i obowiązki między sprzedającym a kupującym w zakresie sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego www.waxopack.pl (zwanego dalej „sklepem internetowym”).

Sprzedającym jest firma BIOnum s. r. o., z siedzibą: Na barine 2978/15, 841 03 Bratysława-Lamač, Republika Słowacka, wpisana do Rejestru Handlowego Sądu Okręgowego w Bratysławie I, wydział Sro, wpis nr 136292/B, (zwana dalej „sprzedającym”).

Kupującym jest każda osoba fizyczna lub prawna, która poprzez złożenie zamówienia zgodnie z art. II niniejszych OWH zawarła stosunek umowny ze sprzedającym (zwana dalej „kupującym”).

W przypadku, gdy kupujący jest osobą fizyczną, która przy zawieraniu i realizacji umowy ze sprzedającym nie działa w ramach swojej działalności handlowej lub innej działalności gospodarczej, jest on jednocześnie konsumentem (zwanym dalej „konsumentem”).

Poprzez wysłanie zamówienia na towar w rozumieniu art. II niniejszych OWH, kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi OWH i zgadza się z ich treścią.

Zamawianie towaru i zawarcie umowy kupna-sprzedaży

Zamówienie powstaje poprzez wybór towaru przez kupującego w sklepie internetowym oraz wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia. W celu prawidłowego złożenia zamówienia należy wypełnić wymagane dane w formularzu zamówienia i wybrać opcję płatności za zamówiony towar.

Poprzez wysłanie zamówienia kupujący potwierdza prawdziwość i poprawność podanych danych. Wysłanie zamówienia uważa się za wiążącą ofertę zawarcia umowy kupna-sprzedaży ze sprzedającym.

Potwierdzenie zamówienia przez sprzedającego prowadzi do zawarcia umowy kupna-sprzedaży i powstania stosunku umownego między kupującym a sprzedającym. Sprzedający zobowiązuje się w ten sposób dostarczyć kupującemu zamówiony towar w uzgodnionej ilości i jakości, w uzgodnionym terminie dostawy i do uzgodnionego miejsca dostawy. Kupujący zobowiązuje się w ten sposób odebrać zamówiony towar i zapłacić pełną cenę zakupu, włącznie z kosztami dostawy.

Umowa może zostać zawarta również poprzez wysłanie zamówienia e-mailem lub telefonicznie i jego późniejsze potwierdzenie przez sprzedającego, odpowiednio poprzez przyjęcie oferty cenowej przez kupującego. Sprzedający ma prawo anulować zamówienie i odstąpić od umowy kupna-sprzedaży z powodu wyprzedania towaru lub z powodu zakończenia jego produkcji. W takich przypadkach sprzedający jest zobowiązany bezzwłocznie poinformować o tym kupującego. Sprzedający ma obowiązek przed odstąpieniem od umowy zaoferować dostawę towaru zastępczego. Kupujący ma prawo odmówić dostawy wskazanego towaru.

Adres e-mail kupującego podany w zamówieniu będzie używany do dostarczania informacji kupującemu i uważa się go za trwały nośnik w rozumieniu §2 ust. 7 Ustawy nr 102/2014 o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedającego w brzmieniu późniejszych przepisów.

Ceny i warunki płatności

Kupujący zobowiązuje się do prawidłowego i terminowego zapłacenia ceny zakupu i kosztów dostawy za zamówiony towar.

Kupujący może dokonać płatności w jeden z następujących sposobów:

 

płatność za pośrednictwem serwisu PayPal i karty płatniczej (przed odbiorem towaru, po złożeniu zamówienia; kupujący nie musi mieć konta PayPal, aby skorzystać z tej metody płatności);

płatność za pośrednictwem karty płatniczej (przed odbiorem towaru, po złożeniu zamówienia);

płatność przelewem na konto bankowe sprzedającego (przed odbiorem towaru, po złożeniu zamówienia); lub

płatność za pobraniem (przy odbiorze towaru).

Jeśli kupujący przy płatności przelewem bankowym w rozumieniu art. 3.3 niniejszych OWH nie opłaci zamówionego towaru, włącznie z kosztami jego dostawy, w ciągu 3 dni od potwierdzenia zamówienia, sprzedający ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna-sprzedaży, co spowoduje wygaśnięcie stosunku umownego między sprzedającym a kupującym.

W przypadku płatności za pobraniem w rozumieniu art. 3.4 niniejszych OWH, towar zostanie przekazany kupującemu dopiero po całkowitym uregulowaniu ceny zakupu, włącznie z kosztami jego dostawy. Jeśli kupujący nie dokona płatności we wskazanym terminie odbioru, sprzedający ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży. Kupujący odpowiada wobec sprzedającego za szkodę spowodowaną naruszeniem jego obowiązku zapłaty i odbioru zamówionego towaru (składającą się w szczególności, ale nie tylko, z kosztów transportu, utraconego zysku). Jeśli kupujący zapłacił cenę zakupu przed dostawą towaru, sprzedający ma prawo potrącić swoje roszczenie z tytułu odszkodowania z zapłaconą ceną towaru.

Obowiązujące ceny towarów są podane w sklepie internetowym przy poszczególnych pozycjach i dotyczą wyłącznie zakupu w sklepie internetowym. Wszystkie podane ceny są cenami ostatecznymi. Ceny nie obejmują kosztów dostawy towaru.

Sprzedający jest związany ceną towaru podaną na stronie sklepu internetowego w momencie dokonania zakupu przez kupującego, tj. złożenia ważnego zamówienia w rozumieniu art. II niniejszych OWH, i dotyczy to tego konkretnego zamówienia.

W przypadku zainteresowania zakupem towaru hurtowo lub zakupem towaru wykonanego na miarę, na życzenie można przygotować indywidualną ofertę cenową.

Dostawa i warunki dostawy

Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem Poczty Słowackiej, Packety lub firmy kurierskiej GLS.

Do ceny zakupu towaru zostaną doliczone koszty jego dostawy, których wysokość zostanie podana podczas składania zamówienia (ewentualnie w indywidualnej ofercie cenowej). Kupujący zobowiązuje się zapłacić koszty dostawy towaru wraz z ceną zakupu.

Zamówienia są realizowane przez sprzedającego na bieżąco, przy czym maksymalny czas dostawy wynosi 10 dni roboczych od dnia zaksięgowania ceny zakupu za zamówiony towar i kosztów dostawy na koncie bankowym sprzedającego, z wyjątkiem zamówień hurtowych lub zamówień na towar wykonany na miarę, dla których termin dostawy jest uzgadniany oddzielnie. Termin dostawy uważa się za dotrzymany w przypadku złożenia towaru w wyżej wymienionym terminie w odpowiednim urzędzie pocztowym.

Zamówiony towar, w razie potrzeby, na podstawie wcześniejszego uzgodnienia ze sprzedającym, może zostać dostarczony wcześniej niż wskazano w art. 4.3 niniejszych OWH. W przypadku zainteresowania wcześniejszą dostawą kupujący ma możliwość skontaktowania się ze sprzedającym telefonicznie lub e-mailem.

Jeśli kupujący nie odbierze towaru od przewoźnika we wskazanym terminie odbioru, sprzedający jest uprawniony do żądania opłaty za przechowanie towaru. Sprzedający ma również prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży. Kupujący odpowiada wobec sprzedającego za szkodę spowodowaną naruszeniem jego obowiązku odbioru zamówionego towaru (składającą się w szczególności, ale nie tylko, z kosztów transportu, utraconego zysku). Jeśli kupujący zapłacił już cenę zakupu przed dostawą towaru, sprzedający jest uprawniony do potrącenia swojego roszczenia z tytułu odszkodowania z zapłaconą ceną towaru.

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru przez konsumenta bez podania przyczyny

Kupujący, który jest konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od odbioru towaru, na warunkach określonych poniżej w niniejszym artykule OWH i w §7 i nast. Ustawy nr 102/2014 o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedającego w brzmieniu późniejszych przepisów. Konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży na piśmie na adres pocztowy sprzedającego lub za pośrednictwem e-maila (dane kontaktowe sprzedającego podane są w art. 10 niniejszych OWH). Termin do odstąpienia od umowy uważa się za zachowany, jeśli oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostało wysłane do sprzedającego najpóźniej w ostatnim dniu terminu.

Konsument jest zobowiązany, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, odesłać towar na własne ryzyko na adres sprzedającego, który jest podany w art. 10 niniejszych OWH, lub przekazać go sprzedającemu lub osobie upoważnionej przez sprzedającego do odbioru towaru. Nie dotyczy to przypadku, gdy sprzedający zaproponuje, że odbierze towar osobiście lub za pośrednictwem osoby przez niego upoważnionej. Termin zgodnie z pierwszym zdaniem uważa się za zachowany, jeśli towar został przekazany do wysyłki najpóźniej w ostatnim dniu terminu.

W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi wszystkie koszty zwrotu towaru sprzedającemu.

Konsument jest zobowiązany odesłać towar w oryginalnym stanie, nieużywany, nieuszkodzony i kompletny.

Poprzez odstąpienie konsumenta od umowy kupna-sprzedaży, umowa zostaje anulowana od początku, przy czym sprzedający jest zobowiązany do przyjęcia towaru z powrotem i zwrotu konsumentowi zapłaconej ceny za towar lub zaliczki, którą konsument uiścił za towar, włącznie z zapłaconymi kosztami dostawy towaru, odpowiednio innych płatności otrzymanych od konsumenta w związku z daną umową kupna-sprzedaży, w terminie 14 dni od doręczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży do sprzedającego. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi płatności zgodnie z niniejszym ustępem, zanim towar zostanie mu doręczony, lub dopóki konsument nie udowodni wysłania towaru z powrotem do sprzedającego, chyba że sprzedający zaproponuje, że odbierze towar osobiście lub za pośrednictwem osoby przez niego upoważnionej. Sprzedający nie jest zobowiązany do uregulowania konsumentowi dodatkowych kosztów dostawy, jeśli konsument wyraźnie wybrał inny sposób dostawy niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sprzedającego. Dodatkowymi kosztami dostawy rozumie się różnicę między kosztami dostawy, które wybrał konsument, a kosztami najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez sprzedającego. Sprzedający jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi płatności zgodnie z niniejszym ustępem w ten sam sposób, w jaki konsument użył przy swojej płatności. Nie narusza to prawa konsumenta do uzgodnienia ze sprzedającym innego sposobu płatności, jeśli w związku z tym konsumentowi nie będą naliczane żadne dodatkowe opłaty. W przypadku zwrotu płatności bezgotówkowym przelewem na konto, płatność zostanie zwrócona na konto bankowe, którego numer poda konsument w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.

Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru, które powstało w wyniku takiego postępowania z towarem, które wykracza poza postępowanie niezbędne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Konsument odpowiada zwłaszcza za uszkodzenie towaru, zużycie towaru i obchodzenie się z towarem w sposób wykraczający poza postępowanie niezbędne do stwierdzenia cech towaru. W przypadku, gdy konsument odstąpi od umowy i dostarczy sprzedającemu towar, który jest używany, uszkodzony lub niekompletny, sprzedający zwróci konsumentowi już zapłaconą cenę zakupu za towar pomniejszoną o wartość naprawy i doprowadzenia towaru do pierwotnego stanu.

Konsument nie może w rozumieniu niniejszego artykułu OWH odstąpić od umowy kupna-sprzedaży, której przedmiotem jest sprzedaż (i) towaru wykonanego według szczególnych wymagań konsumenta, (ii) towaru wykonanego na miarę, (iii) towaru przeznaczonego specjalnie dla jednego konsumenta, (iv) towaru zamkniętego w opakowaniu ochronnym, którego nie można zwrócić z uwagi na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, a którego opakowanie ochronne zostało naruszone po dostawie, (v) towaru, który ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia, lub (vi) towaru, który może być ze względu na swój charakter po dostawie nierozerwalnie połączony z innym towarem.

Prawo do odstąpienia od umowy w rozumieniu niniejszego artykułu OWH nie przysługuje konsumentowi także w przypadku, gdy towar został zakupiony i odebrany osobiście u sprzedającego.

Zwrot towaru jest możliwy za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Proces zwrotu za pośrednictwem Packeta (pierwotnie Zásilkovna) jest następujący:

Klient odpowiednio pakuje zwracany towar i do przesyłki dodaje formularz reklamacyjny.

Przesyłkę zanosi do dowolnego punktu odbioru Packeta.

Obsłudze punktu zgłasza 8-cyfrowy kod zwrotny - ID dla zamówień zwrotnych 94818817, cena przesyłki zwrotnej zostanie naliczona dodatkowo według aktualnego cennika.

Obsługa na podstawie kodu wygeneruje etykietę i naklei ją na przesyłkę.

Następnie przesyłkę z punktu odbioru odbierze kurier Packety i odwiezie ją z powrotem do nas do sklepu internetowego.

Wzór formularza do odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszych OWH.

Właściwości towaru i jego użycie

Woskowane opakowania sprzedawane przez sprzedającego pod nazwą Waxopack są robione ręcznie w Europie Środkowej, z wosku od tutejszych pszczelarzy, oleju jojoba i kokosowego, żywicy i 100% bawełny (zwane dalej „woskowijką”).

Ponieważ woskowijka jest robiona ręcznie, jej wymiary mogą różnić się o 15 mm od wymiarów podanych w sklepie internetowym. Na woskowijce mogą występować małe miejsca niepokryte woskiem. W przypadku, gdy miejsce niepokryte woskiem nie jest większe niż 2 cm x 2 cm, nie będzie to wada towaru. Na woskowijkach mogą występować ciemne ślady żywicy, co również nie stanowi wady towaru.

Przy używaniu woskowijki należy przestrzegać warunków podanych w sklepie internetowym w sekcji „użycie” i „pytania i odpowiedzi”, zwłaszcza nie wystawiać woskowijki na źródła ciepła, takie jak kuchenki mikrofalowe, piekarniki lub zmywarki.

Ponieważ wosk pszczeli jest łatwopalny, należy trzymać woskowijkę z dala od ognia.

Woskowijka nie nadaje się na surowe mięso, gorące potrawy ani płyny.

Woskowijka może zabarwić się od niektórych produktów spożywczych, np. buraków lub borówek.

Po użyciu wystarczy woskowijkę przetrzeć lub opłukać w zimnej lub letniej wodzie. Po umyciu należy pozostawić woskowijkę do swobodnego wysuszenia.

Żywotność woskowijki zależy od intensywności używania i pielęgnacji. Woskowijka posłuży co najmniej rok, jeśli jest używana zgodnie z niniejszymi OWH i warunkami podanymi w sklepie internetowym. Przy codziennym używaniu żywotność woskowijki jest krótsza, i wynosi maksymalnie sześć miesięcy.

Jeśli kupujący jest zainteresowany woskowijką, która jest obecnie niedostępna, lub w wymiarach czy wykonaniu, które nie są podane w sklepie internetowym, może skontaktować się ze sprzedającym za pośrednictwem e-maila (dane kontaktowe podane są w art. 10 niniejszych OWH).

Ekologiczna podpałka sprzedawana przez sprzedającego pod nazwą Ecopal powstaje przy produkcji woskowijek jako produkt uboczny (zwana dalej „Ecopalem”). Poszczególne sztuki podpałek znajdujące się w jednym opakowaniu Ecopala służą do jednorazowego użycia w celu rozpalenia ognia. Przy używaniu Ecopala należy przestrzegać warunków podanych w sklepie internetowym w sekcji „Ecopal” i na opakowaniu Ecopala.

Odpowiedzialność za wady, gwarancja i reklamacje (Regulamin reklamacji)

Sprzedający odpowiada za wady towaru, które towar posiada w momencie jego odbioru przez kupującego lub które wystąpią po odbiorze towaru w okresie gwarancji. Kupujący jest zobowiązany do złożenia reklamacji, odpowiednio roszczeń z tytułu odpowiedzialności za wady (zwane dalej łącznie „reklamacją”) niezwłocznie u sprzedającego zgodnie z obowiązującym regulaminem reklamacji podanym w niniejszym artykule OWH.

Okres gwarancji wynosi 24 miesiące i zaczyna biec od odbioru rzeczy przez kupującego. Prawa z tytułu odpowiedzialności za wady rzeczy, dla których obowiązuje okres gwarancji, wygasną, jeśli nie zostały uregulowane w okresie gwarancji.

Reklamacja musi być złożona przez kupującego u sprzedającego, za pośrednictwem e-maila lub pocztowo z opisem wady i dowodem zakupu. Prawidłowe złożenie reklamacji wymaga, aby kupujący wysłał dokumentację fotograficzną reklamowanej wady lub bezpośrednio reklamowany towar, jeśli reklamacja jest składana pocztowo. Kupujący może złożyć reklamację u sprzedającego za pośrednictwem danych kontaktowych podanych w art. 10 niniejszych OWH.

W przypadku kupującego, który jest konsumentem, sprzedający niezwłocznie po złożeniu reklamacji wyśle konsumentowi pisemne potwierdzenie pocztą lub e-mailem. Jeśli jest to wada, którą można usunąć, konsument ma prawo, aby została usunięta bezpłatnie, w terminie i prawidłowo, a sprzedający jest zobowiązany usunąć wadę bez zbędnej zwłoki. Konsument może zamiast usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na nową, lub jeśli wada dotyczy tylko części rzeczy, wymiany części, jeśli nie spowoduje to dla sprzedającego nieproporcjonalnych kosztów w stosunku do ceny towaru lub wagi wady. Sprzedający może zawsze zamiast usunięcia wady wymienić wadliwą rzecz na wolną od wad, jeśli nie spowoduje to dla konsumenta poważnych problemów. Jeśli jest to wada, której nie można usunąć i która uniemożliwia prawidłowe użytkowanie rzeczy jako rzeczy bez wady, konsument ma prawo do wymiany rzeczy lub prawo odstąpić od umowy. Takie same prawa przysługują konsumentowi, jeśli jest to wada, którą można usunąć, jednak konsument nie może z powodu ponownego wystąpienia wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad prawidłowo użytkować rzeczy. Jeśli jest to inna wada, której nie można usunąć, konsument ma prawo do proporcjonalnego obniżenia ceny rzeczy.

Jeśli konsument złożył reklamację produktu w ciągu pierwszych 12 miesięcy od zakupu, sprzedający może rozpatrzyć reklamację negatywnie tylko na podstawie opinii biegłego; niezależnie od wyniku opinii biegłego nie można od konsumenta żądać pokrycia kosztów opinii biegłego ani innych kosztów związanych z opinią biegłego. Sprzedający jest zobowiązany do udostępnienia konsumentowi kopii opinii biegłego uzasadniającej odrzucenie reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

Jeśli konsument złożył reklamację produktu po 12 miesiącach od zakupu, a sprzedający ją odrzucił, osoba, która rozpatrzyła reklamację, jest zobowiązana w dokumencie o rozpatrzeniu reklamacji podać, komu konsument może wysłać produkt do opinii biegłego. Jeśli produkt zostanie wysłany do opinii biegłego przez wskazaną osobę, koszty opinii biegłego, jak również wszystkie inne z tym związane celowo poniesione koszty ponosi sprzedający niezależnie od wyniku opinii biegłego. Jeśli konsument udowodni opinią biegłego odpowiedzialność sprzedającego za wadę, może złożyć reklamację ponownie; w trakcie przeprowadzania opinii biegłego okres gwarancji nie biegnie. Sprzedający jest zobowiązany do uregulowania konsumentowi w ciągu 14 dni od dnia ponownego złożenia reklamacji wszystkich kosztów poniesionych na opinię biegłego, jak również wszystkich z tym związanych celowo poniesionych kosztów. Ponownie złożonej reklamacji nie można odrzucić.

W przypadku kupującego, który nie jest konsumentem, roszczenia z tytułu wad towaru reguluje ustawa nr 513/1991 Kodeks handlowy w brzmieniu późniejszych przepisów.

Poprzez wysłanie zamówienia kupujący potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu reklamacji i z procesem składania reklamacji.

Sprzedający nie odpowiada za wady spowodowane używaniem produktów niezgodnie z niniejszymi OWH i warunkami podanymi w sklepie internetowym w odpowiednich sekcjach. Sprzedający nie ponosi również odpowiedzialności za zużycie towaru spowodowane jego zwykłym używaniem po upływie żywotności towaru w rozumieniu art. 6.8 i 6.10 niniejszych OWH. Wadą towaru nie są okoliczności podane w art. 6.2 niniejszych OWH.

Alternatywny sposób rozstrzygania sporów konsumenckich

Sprzedający i kupujący będą dążyć do polubownego rozwiązania ewentualnych sporów.

Jeśli nie dojdzie do polubownego rozwiązania sporów, konsument jest uprawniony do rozstrzygania sporu również w sposób alternatywny w rozumieniu Ustawy nr 391/2015 o alternatywnym rozwiązywaniu sporów konsumenckich w brzmieniu późniejszych przepisów.

Konsument ma prawo zwrócić się do sprzedającego z prośbą o naprawienie szkody, jeśli nie jest zadowolony ze sposobu, w jaki sprzedający rozpatrzył jego reklamację, lub jeśli uważa, że sprzedający naruszył jego prawa. Konsument ma prawo złożyć wniosek o wszczęcie alternatywnego rozwiązania sporu podmiotowi alternatywnego rozwiązywania sporów, jeśli sprzedający odpowiedział na prośbę zgodnie z poprzednim zdaniem negatywnie lub nie odpowiedział na nią w ciągu 30 dni od daty jej wysłania. Nie narusza to możliwości zwrócenia się do sądu.

Lista podmiotów alternatywnego rozwiązywania sporów: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

Wniosek można złożyć w formie papierowej, elektronicznej lub ustnej do protokołu. W celu złożenia wniosku konsument może użyć formularza, którego wzór jest podany w załączniku nr 1 do Ustawy nr 391/2015 o alternatywnym rozwiązywaniu sporów konsumenckich w brzmieniu późniejszych przepisów, i który jest dostępny również na stronie internetowej każdego podmiotu alternatywnego rozwiązywania sporów (linki znajdują się w linku podanym w poprzednim ustępie). Wniosek można złożyć również za pośrednictwem następującej platformy online: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL

Ochrona danych osobowych

Dane osobowe kupującego będą przetwarzane zgodnie z zasadami przetwarzania danych osobowych sprzedającego, które są dostępne w sklepie internetowym w sekcji „ochrona danych osobowych”.

Kontakt

Kupujący może skontaktować się ze sprzedającym za pośrednictwem następujących danych kontaktowych: Sprzedający: BIOnum s.r.o. Na barine 2978/15, 841 03 Bratysława-Lamač info@waxopack.pl Tel: +421 908 666 412

Postanowienia końcowe

Niniejsze OWH stanowią integralną część umowy kupna-sprzedaży zawartej między sprzedającym a kupującym w rozumieniu art. II niniejszych OWH. Jeśli którekolwiek z postanowień umowy kupna-sprzedaży byłoby sprzeczne z niniejszymi OWH, pierwszeństwo ma postanowienie umowy kupna-sprzedaży.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany i uzupełniania niniejszych OWH. W przypadku zmiany OWH, stosunek umowny między sprzedającym a kupującym jest regulowany poprzez te warunki handlowe, które były obowiązujące w momencie wysłania zamówienia przez kupującego, a które są dostępne na stronie internetowej sprzedającego.

Postanowienia niniejszych OWH dotyczące konsumentów nie mają zastosowania przy sprzedaży towaru kupującemu, który nie jest konsumentem.

Niniejsze OWH i stosunki z nich wynikające są regulowane przez prawo Republiki Słowackiej, w szczególności:

 

przy sprzedaży towaru kupującemu, który jest konsumentem: Ustawą nr 40/1964 Kodeks cywilny w brzmieniu późniejszych przepisów, Ustawą nr 250/2007 o ochronie konsumentów w brzmieniu późniejszych przepisów oraz Ustawą nr 102/2014 o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedającego w brzmieniu późniejszych przepisów;

przy sprzedaży towaru kupującemu, który nie jest konsumentem: Ustawą nr 513/1991 Kodeks handlowy w brzmieniu późniejszych przepisów.

Odniesienia w niniejszych OWH do przepisów prawnych uważa się za odniesienia także do przepisów prawnych, które je w części lub w całości zmieniają lub zastępują.

Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszych OWH jest lub stanie się nieważne lub nieskuteczne, nie będzie to miało wpływu na ważność lub skuteczność umowy kupna-sprzedaży i pozostałych postanowień OWH. W takim przypadku nieważne lub nieskuteczne postanowienie zostanie zastąpione ważnym i skutecznym postanowieniem, którego skutek ekonomiczny będzie jak najbardziej zbliżony do pierwotnego ducha nieważnego lub nieskutecznego postanowienia, lub które będzie w jak największym stopniu służyć celowi niniejszych OWH i umowy kupna-sprzedaży.

Poprzez wysłanie zamówienia kupujący potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi OWH i zgadza się z ich treścią.

Niniejsze OWH są ważne od 1. 6. 2025

Załącznik nr 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(wypełnij i wyślij ten formularz tylko w przypadku, gdy chcesz odstąpić od umowy)

Adresat:

BIOnum s. r. o., Na barine 2978/15, 841 03 Bratysława-Lamač, Republika Słowacka

Niniejszym informuję/informujemy*, że odstępuję/odstępujemy* od umowy na następujący towar: .............

Data zamówienia/data odbioru* ...............

Imię i nazwisko konsumenta/konsumentów* ..............

Adres konsumenta/konsumentów* ...............

Numer rachunku bankowego do zwrotu ceny zakupu ...............

Podpis konsumenta/konsumentów* (tylko jeśli ten formularz jest składany w wersji papierowej) ...............

Data ...............

 

Niepotrzebne skreślić.

Zniżka - 15% na wszystkie opakowania i torby

Dołącz do społeczności včelobal. Newsletterów nie wysyłamy często, ale kiedy już, to o nowościach i akcjach, które są warte uwagi.

Včielka popup
Včielka popup
Včielka
Darček